7 Nis 2009

LAHANA LAHANA LAHANA VEEEEEEEEEE


Evet bu gün başladım hemen paylaşmak istedim.Uzun zamandır çevremdeki eczacı arkadaşlarımdan ve netten araştırmaktaydım kilo vermeye yardımcı ve metabolizmayı hızlanduran bu lahana kapsüllerini.Birkaç kez evde yaptım şu meşhur lahana suyundan fakat hem zahmetli geldi hemde felaket bir kokusu var ne yaptıysam olmadı.Sonuçta ne kadar hırslandım ise 1 veya 2 kilo olarak tekrar döndü:))Hiç bir yan etkisi olmayan,günde 3 adet yemeklerden 20 dk. önce aç karnına 1 bardak sıcak suda 10 dakika demlenmiş kapsülü afiyetle içmeye başlıcam.Biraz tuhaf tatsız tuzsuz bişey ama alıştım galiba deneye deneye bu lahanaya.Bu arada bir kutusu 35 TL. ve içinde 90 adet var ,günde 3 adet kullandığımda tam 1 ay yetecek ve vaadlere göre 4 kilo verdirecek.Tabi bununla birlikte biraz spor ve diet şart eczacı arkadaşımın söyelediğine göre yazdım.Ben çok araştırdım ama bir türlü böyle ayrıntılı bilgi bulamadım.Benim gibi :(( kilo mağduru arkadaşlara duyurulur.Sevgilerle...


4 yorum:

  1. bakalım gerçekten işe yarıyor muymuş

    YanıtlaSil
  2. Ah o kilolarr...hastayken aldığım vitaminlerin sayesinde tavan yaptım yine:))
    neyse o derinnn konu..canım sayfamda senin için bir ödül var.uğrayıp alırmısın? sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Hobiler için size bir öneri çalıştığınız için zaman ayırmak zor oluyordur, fakat kendinize 1 saat ayırın hergün olmasada 2 günde bir 3 günde bir, hatta hafta da bir gün kendinizi mutlu edin sevdiğiniz bir hobiyle. Ve bu kapsüllerin sahteleri varmış hangisi olduğunu araştırın, bir ara bende almıştım 55 TL idi.

    YanıtlaSil
  4. kime vakit ayıracağımı şaşırmış durumdayım ev,iş,kızım,eşim ama hobilerimdende ayrı kalamıyorum.Bu galiba insanın doğasında olmalı.Lahanaya gelince eczacı bir kaç arkadaşım var danıştık soruşturduk yan etkisi filan yokmuş.sevgilerr

    YanıtlaSil