15 Haz 2009

Doğum Günüm Bugün Sankiiiiiiii

Kızımın bu gün saat 10:30 itibari ile doğum günü.Hoşgeldin annecim diyorum ona buradan.Sıkıntıkı bir doğum ve küçüklük geçirdi kızım çok şükür artık herşey yolunda.Allah tüm bebek sahibi olmak isteyenlere bu duyguyu yaşatsın.Şimdi biraz işten kaçamak yapıp alışverişi ve evde akşama pasta yapımı var.endi el emeğimle bir şeyler osun istedim.Melek hanımın marifetlerinden esinlenip bir şeyler yapmaya çalışacağım bakalım fiyasko olmazsa :p en kısa zamanda fotoları paylaşırım.Sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. Kızının doğum günü kutlu olsun canım...
    Rabbim uzun sağlıklı bir ömür yaşatsın:)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar.sağlıklı sıhhatli uzun ömürler dilerim canım...

    YanıtlaSil
  3. MERHABA!
    MY BLOG YAPIN ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz TÜRKÇE mevcuttur!
    Beni THE Translator GOOGLE anlayabilirim UMUT DEĞİL ÇOK İYİ, gereken yükseltilmesi KADAR haldedir. Dilinize PLEASE, SEND BACK TO MESAJINIZ tamam mı? : SİZİN İÇİN D BİN Kisses!

    YanıtlaSil
  4. iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. nice sağlıklı neşeli uzun ömürlü yıllara inşallah canım

    YanıtlaSil
  6. Fatmacım kızına nice mutlu yıllar diliyorum pastayı beğenmenize sevindim afiyet şeker olsun.
    Sevgiler. hoşçakal.

    YanıtlaSil